torsdag 9 februari 2012

Oj oj vad det blåser!

Oj vad det blåser
350kr (18x24 cm)

5 kommentarer:

  1. LOVE it!! Säger då det, dina bilder kan då få en att le :) Kramar

    SvaraRadera
  2. Du gör mig glad! Så otroligt vackra bilder igen. En värme som dröjer sig kvar. Tack.

    SvaraRadera
  3. Tack era sötar. Ni gör mig glad.

    Lisa jag håller på med din tavla så tappa inte hoppet. Den blir cirka som ett A4. Så jag hoppas du kommer tycka om den.

    SvaraRadera
  4. Tack. Jag har inte tappat hoppet. Och jag kommer att tycka om den, det vet jag redan, är inte ett dugg orolig över det. Ska bli såå kul att se den...Kram.

    SvaraRadera
  5. åh vad fint.. och blåsigt. göteborgsinspiration antar jag, saknar inte den där vinden. Hoppas du flyttar upp snart. Saknar dig

    SvaraRadera