tisdag 7 februari 2012

Hej igen. Jag har varit riktigt dålig på inlägg den senaste tiden. Man kan ju undra vad jag gör? Ja vad gör jag? Jag ser film, ruvar, läser och bakar. Men jag ska bli bättre på mina inlägg. Ska bara få lite insperation till att skapa och jag tror att den börja komma nu med solen och våren.

 Lime är gott.

Så jag gjorde minilimepajer. Hur gott och enkelt som helst. Receptet kommer från Leila.

Jag har även läst en massa, det är så roligt när
man verkligen kommer in i en bok. Ett verkligt tips är Kråkflickan och Hungerelden av Eriksson & Axlander, Sundqvist.  Jag slukade dem direk. I vanliga fall brukar jag inte gilla deckarliknade böcker men de här kan jag inte sluta läsa. Väldigt hemska men bra.

5 kommentarer:

  1. Kul att du gillade böckerna! Tredje och sista kommer om någon månad bara. Puss kram

    SvaraRadera
  2. Åh vad mysigt det låter. Jag längtar också efter att läsa böcker men just nu känns det som att jag ständigt är för trött för att komma in i en bok. Men det kanske blir ändring på det...
    Kram

    SvaraRadera
  3. Sandra jag gillade verkligen böckerna. Lite äckliga stundtals men ändå väldigt bra. Bra med kvinnliga karaktärer med.

    Linnea läs dessa böcker jag tror du kan gilla dem. Det gäller bara att ge läsningen lite tid. Typ i stället för att se tv. Jag försöker läsa istället. kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och vad menar du med "i stället för tv"... Jag ser väl aaaaaldrig på tv... ;-) hehe

      Radera
  4. Jag har inte sett på tv på en hel vecka. Befriad!

    SvaraRadera