söndag 1 juli 2012

ojoj nu var det längesedan

Ja det var ett tag sedan jag skrev något här. Det har varit otroligt mycket jag har flyttat och allt vad det innebär. Vi har renoverat i den nya lägenheten, det vill säga målat och tapetserat. Flyttstädat och packat upp alla grejer. Gustav har undertiden hunnit ta examen så nu är han regissör. Så nu får ni lite bilduppdatering. Kram kram


Jag jobbar mycket. 


Jag har blivit besatt av iskaffe.


Bakat tårta till Gustavs examen.


Rivit bort hemska tapeter.


Gustavs examensvisning.


Karolina, Gustav, jag och Rolf. 


Min tomater


Jag har blivit tjockare


Haft otroligt trist


Vi grillade lite. I går var det 2 år sedan min lillebror dog så vi passade på att träffas och mysa lite. 










3 kommentarer:

  1. Äntligen är du tillbaka här "lilla tjockis"... ;)
    Hälsa GRATTIS till Gustav och ha det bäst!!
    Kram på er!

    SvaraRadera
  2. Så länge sen jag tittade in här. Har haft det rätt mycket själv. Men kul med nya lägenheten!Har ni kommit i ordning än? Och vilken fin mage du har :) Hela du är otroligt söt måste jag säga. Kram

    SvaraRadera
  3. Tack tack fina Lisa. Jo vi har kommit i ordning och det känns väldigt bra med ett eget ställe. Kram
    Fia

    SvaraRadera