onsdag 7 mars 2012

Svamplampan!


Nu var det längesedan igen! Jag skulle ju bli bättre på det här!? Vad har jag då gjort? Jo jag har jobbat och pluggat. Jag har två kurser som jag ska slutföra. Sen har jag varit så trött så jag och G har börjat att se om Sopranos som är den bästa serien för er som inte vet det. SE!!!Kommer bli så ledsen när vi ser sista avsnittet. I helgen har även min mamma varit på besök och det har varit så mysigt. Vi har köpt fina tyger och garner, så nu har hon mycket att göra. Det kommer bli så fint när sakerna blir klara.
Hon var så söt och köpte den här lampan till mig, som jag bara älskar. Eller så kanske den var till den ofödda. hihihh 

4 kommentarer:

  1. Helgen var supermys! saknar!

    SvaraRadera
  2. Men så söt lampa! Drömde om dig här om natten, saknar dig. Kram

    SvaraRadera
  3. Åh så fin lampa! Och bästaste Fia-mamman som är så snäll! Kramkram

    SvaraRadera