onsdag 30 mars 2011

Min dag.


Nu ska ni få ta del av min dag som började med den första frukosten på balkongen med Evelina. Det var kallt men fint.



Sen tog jag en tur hem till Malin och såg dessa hus som jag skulle vilja ha.



Sen såg jag hennes underbara kök som jag också vill ha.

 

Fina saker i en hylla. Ett kakfat som hon själv har gjort.



Det finaste skåpet som jag blev kär i. Malin betalade alltså femtio kronor för detta vackra. Helt tokigt!



Sedan fick jag soppa.



Sedan 5 koppar kaffe och en dröm.



Sedan tog jag mig hem och gjorde Ratatouille med Gustav.
Detta var min dag!

3 kommentarer:

  1. Oj, jädrans vilken dag! Mysigt och härligt och gott. Frukost på balkongen känns avlägset här uppe, 14 grader kallt i morse... Jag gillar förresten erat "husdjur" vid frukostbordet;) Kram

    SvaraRadera
  2. mm, mycket mat det gillar jag! Vill också dela min dag med dig, saknar dig så mycket min fina! Puss

    SvaraRadera
  3. Ja Maria jag hoppas vi får det snart. När kommer du hem? kram

    SvaraRadera